Lukiosta valmistuneille

Oletko valmistunut Mäntsälän lukiosta?

Tule kertomaan omasta opiskelustasi ja/tai työstäsi Mäntsälän lukion opiskelijoille! Otamme mielellämme vastaan kaikkien alojen ihmisiä. Voit myös tarjota lukio-opiskelijalle TET-paikkaa päiväksi: päivän aikana on tarkoitus tutustua koulutukseen tai työelämään. Tässä lisää TET-päivistä. Ota yhteyttä opinto-ohjaaja Sirpa Repoon, 040 3145 303 tai sirpa.repo(at)mantsala.fi.

Haluatko tietoa jatko-opiskelusta ja työelämästä?

Kaikki koulutustieto on koottu yhden luukun periaatteella toimivalle opintopolku.fi-sivustolle.

Tarvitsetko henkilökohtaista ohjausta jatko-opintoihin?

Lukiosta valmistuneet voivat käyttää lukion opinto-ohjaajan palveluita niin kauan kuin tuntuu tarpeelliselta! Ota yhteyttä joko sähköpostilla, soittamalla tai tekstarilla, yhteystiedot yllä.

TE-toimistoista saa puhelimitse uraohjausta ja koulutusneuvontaa - myös ilman ajanvarausta.